Ζούμε σα να μην πρόκειται να πεθάνουμε ποτέ. Και έτσι πρέπει να κάνουμε. Δουλεύουμε όμως σα να είμαστε αναντικατάστατοι. Και αυτό δυστυχώς δεν ισχύει. Οι δύσκολες εποχές και οι κρίσεις, όσο κι αν νομίζουμε ότι αφορούν μόνο τους άλλους ή είναι μιντιακά φαινόμενα, δυστυχώς κάποτε έρχονται και πιθανότατα μας αγγίζουν. Το να διαθέτουμε ένα πλάνο διαχείρισης κρίσεων είναι απλά η μύτη του παγόβουνου και ένα εκ των ουκ άνευ εργαλείο διοίκησης. Η διαχείριση κρίσεων όμως είναι πολύ περισσότερο απ΄αυτό. Δεν είναι τυφλοσούρτης αλλά μέθοδος , επικοινωνία, συμπεριφορά, είναι δηλαδή εργασιακή καθημερινότητα.
Η ανθρωποκεντρική κουλτούρα πρόληψης κρίσεων εξασφαλίζει στις επιχειρήσεις μακρόχρονη βιωσιμότητα. Πολλές εταιρίες διαθέτουν την υπεροψία του δυνατού τους ονόματος, αλλά αργά ή γρήγορα αυτό ανατρέπεται και το είδαμε πρόσφατα να συμβαίνει κατά κόρον. Έχουμε ανάγκη από διαρκή βελτίωση, αναβάθμιση, και μεθόδους ενδυνάμωσης και υποστήριξης προκειμένου να παραδώσουμε περισσότερα στις επόμενες γενιές. Ας δούμε πώς μπορούμε να μετατρέψουμε κάθε ενδεχόμενη κρίση σε εργαλείο διάκρισης.
«Μετατρέψτε την κρίση σε ΔΙΑκριση !»
- Δείτε γιατί η διαχείριση κρίσεων ΔΕΝ είναι συνταγή αλλά συμπεριφορά και νοοτροπία!
- Γιατί η διαχείριση κρίσεων πρέπει να αποτελεί εργασιακή καθημερινότητα!
- Μάθετε πώς θα προλάβετε την κρίση και εξασφαλίστε μακρόχρονη βιωσιμότητα στην επιχείρησή σας.
Δεν υπάρχουν ακόμη αξιολογήσεις.